ENFully supportedEnglish (United States)Partially supportedFrançais (Canada)Français (France)Deutsch (Deutschland)हिंदी (भारत)Italiano (Italia)Português (Brasil)Español (España)Español (México)
It's been said a million times before, but bears repeating. Numbers. Are. Fun. And few numbers are as fun as those which allow us to pit the industry's publishers against one another in a struggle for financial supremacy. Edge have put together an exhaustive feature outlining who they believe the industry's top 20 publishers are, and while the bulk of the piece is given over to their own rankings
Some countries just do things better than other countries. America exports films and fast food; France is famous for its wine and snooty red berets; Cuba has cigars and dudes named Castro. And Japan, in addition to many other feats of geek-related awesomeness, can claim the coolest and most creative videogame box art in the world. You've seen cover comparisons before, of course, but have you ever
「間違えていたのはゲーム業界の常識の方だ。我々がDS/Wiiで成し遂げたのは、真のパラダイムシフトであり、それまでの常識は通用しない。DS/Wiiの成功は、短期的なブームではなく、WiiもDSもまだ伸びて行き、ユーザーも広がり続ける」。 任天堂のメッセージを意訳すると上のようになる。ゲーム業界に根強い、ニテンドーDSやWiiの成功は一過性のブームで、やがて失速するという観測に強く反発している。多くのゲーム業界人が、未だにDSとWiiの成功をパラダイムシフトにあると認識していないというのが、任天堂のポイントだ。 任天堂はロサンゼルスで7月15日に行なったカンファレンス「Nintendo E3 Media Briefing」で、こうしたビジョンを説明した。登壇した岩田聡氏(任天堂代表取締役社長)は、「グローバルなゲーム市場で真のパラダイムシフトが起きている」と宣言。5年前のE3で、任天堂の社長
米Googleは、動画にコメントを付けるサービスを提供している米国の新興企業Omnisioを買収した。OmnisioはYouTubeチームに組み込まれ、Omnisioのサービスとして提供していたビデオ内コメント機能などをYouTubeに組み込んでいく。 ビデオ内コメント機能では、マンガの吹き出しのようなコメントを、ユーザーが動画とスライドの任意の位置に付けることができる。登録ユーザーと匿名ユーザーのコメントは、それぞれ表示/非表示を切り替えることができる。 Omnisioは、ビデオ内コメント以外に、ビデオとスライドの同期、シーンごとの概要作成といった機能を提供している。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く