You signed in with another tab or window. Reload to refresh your session. You signed out in another tab or window. Reload to refresh your session. You switched accounts on another tab or window. Reload to refresh your session. Dismiss alert
One of the most frequently asked questions I see about cocos2d for iPhone is “how do you animate sprites?”. This was also one of the first questions we had when developing Addicus. It’s actually quite simple to do using cocos2d’s CCSpriteSheet, CCSprite and CCAnimation classes. These classes take a texture atlas and switch between frames at regular intervals. In other words: animation! Here is how
cocos2dのサンプルを勉強がてら読みといていくメモです。ほとんどのテストが同じ基本的な構造を持っているみたいなので、ActionManagerTestを見ながら各テストが実行される全体の流れを先ず見てみます。勉強上のメモなので記載内容に責任は、、、もし間違いがあったらどなたか指摘ください。 1)ActionManagerTest.hの宣言を見ると AppControllerというのが、メインのDelegateっぽい処理をしているらしい ActionManagerTestがCCLayerを継承していて、その他のクラス「CrashTest」「LogifTezt」、「PauseTest」、「RemoveTest」がActionManagerTestを継承しているので共通のLayer情報がActionManagerTestに書かれているらしい。 2)ActionManagerTest.mをざっ
Beginning HTML with CSS and XHTML incorporates practical examples that will show you how to structure your data correctly using (X)HTML, together with styling and layout basics using CSS. It also shows how to add dynamic behavior to your data using the JavaScript. language. All of the featured code and techniques are standards compliant and demonstrate best practices.so you will not waste time on
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く