本家サイト http://www.planarity.net/ ここで落とすと動作が軽いです。しかもLvセレクト出来る。 06-08-29 05:01
trick7 の寺井周平によるコラム。第四回目は「動き(モーション)」について。なんてったって Flash は「動く」から楽しいですね。でもむやみやたらに動かせばいいっていうものでもありません。ユーザに受け入れられる動きってどんな動きでしょう? 人それぞれ個性があり、人それぞれ気持ちいい動きがあります。多くの人に見てもらうためのサイトをデザインする時は、できるだけ多くのユーザにとって気持ちいい動きになるように心がけるのですが、そうはいってもアイデアの起点になるのは制作者自身が感じる「動きの気持ちよさ」です。これをユーザと共有できるように落とし込む作業が大切なのだと思います。 自分がどういう動きに気持ちよさを感じるのか、一度じっくり考えてみてはいかがでしょうか? イージングって何? まずは用語の解説から。Flash を使っている人は「tween(トゥイーン)」と「easing(イージング)」
Flash enabled designers and developers to deliver rich content over the browsers, creating motion, interactivity and an impressive visual experience. Good Flash-sites do not require too much bandwidth, load fast and allow for a smooth interaction; besides, beautiful Flash-based sites are Photoshop masterpieces, transporting some kind of reality and fantasy to the Flash movie. In the showcase below
Jack of All Trades vs Master of One for Designers Every year, large batches of design students graduate and launch their careers in the market. Some of them… Arfa Mirza Freelancing and Co-Working: A Perfect Blend for Modern Professionals Discover the benefits of combining freelancing and co-working to boost productivity and creativity. Find out how to make… Hadi Waqas
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Culture moves us / Part of the Endeavor network 160over90 creates breakthrough ideas that turn followers into fanatics. Connecting brands to the people, places and properties changing culture at large. We know first. We go deeper. And we inspire people to feel something real. As part of Endeavor, we have ins to the next everything. If you’re into it, we’re all over it. Obsess wus Cultural Strategy
写真家 小林伸幸 1970年埼玉県横瀬町生まれ。1991年、東京写真専門学校(現・東京ビジュアルアーツ)卒業後、編集プロダクションでの専属カメラマンを経て1993年に独立。広告、雑誌、PR誌、IR等における人物撮影全般に携わり、場や被写体の雰囲気および空気感を活かした撮影を得意とする。特に一般人/企業人の撮影には定評があり、雑誌編集経験に基づくイメージ構築と撮影ディレクションを売りとしている。2001年よりN.Y.にてファインアーツの基礎とオルタナティブ・プリント技法を学び、「八百万の神」を主題に細川紙(和紙)とプラチナプリントを高次元で融合させたファインアーツ制作を積極的に展開。2005年からEU圏を中心に作品展開を試み、本格始動となった2014年度の各国での個展開催に伴う観客動員数は15,000名を記録。翌2015年も5カ国8ヶ所で展示を行うなど、その作風と精神性は多くの人々を魅了し、
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