CG、シミュレーション関係の論文を整理したので、一部をここに書いておく。 流体シミュレーション Fluid Flow for the Rest of Us: Tutorial of the Marker and Cell Method in Computer Graphics - David Cline, David Cardon and Parris K. Egbert →マーカー&セル法のチュートリアル Smoothed Particles: A new paradigm for animating highly deformable bodies - Mathieu Desbrun, Marie-Paule Gascuel →SPHを変形体のシミュレーションに応用 Particle-Based Fluid Simulation for Interactive Application
![【まとめ】CG、シミュレーション関係の論文](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/f27061042f2aab8baa922ea7ef8a8470de389b93/height=288;version=1;width=512/http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_w9gcOO4qfvo%2FTRg0kPkLyEI%2FAAAAAAAAAS4%2FuXKoGZEOhv8%2Fw1200-h630-p-k-no-nu%2Fresult00000176.png)