1blu bietet professionelle Lösungen in den Bereichen Webhosting, Server, vServer und eShops.
米国で25年の歴史を持つハリウッド映画の VFXマガジン『Cinefex』 を 2006年6月より株式会社ボーンデジタルが日本語版として提供を開始しました。 ハリウッド映画のVFXの現場で何が行われているのか?映像制作に携わる方、業界を志す方にとって大いに関心のあるところです。常に新しい映像表現を試みるハリウッドVFXの最前線の情報をCinefex は伝えて行きます。 【名称】Cinefex [シネフェックス]【単品価格】1,500円 (税込 1,575円) 【年間購読価格】1年間4,800円(税込 5,040円)、2年間9,600円(税込 10,080円)【サイクル】年4回(3月、6月、9月、12月の季刊)【版型】A4変形(タテ280mmXヨコ210mm) 最新号は、No.11(2008年12月25日発売開始) ・ダークナイト(Dark Nigjt) ・ハンコック(Hancock
With G.I. Joe: The Rise of Cobra, director Stephen Sommers delved into the world of the popular Hasbro action-figure toy line. Bringing the characters and vehicles to life was partly the role of overall visual effects supervisors Boyd Shermis and Greg McMurry and a host of effects vendors. fxguide profiles some of the key effects shots by Digital Domain, CIS Hollywood and CIS Vancouver, Prime Focu
Everyone knows what Particular is, and how to use it in some way. There are virtually billions of different ways to manipulate this insanely robust particle generator, and some people find ways to express its power in ways we would have never thought possible. These people stand out above the rest in their amazing, and sometimes breathtaking pieces of motion graphic artistry. Ólafur Arnalds – Lj
2009.9.1 【倉地紀子のデジタル映像最前線レポート】(6)『くもりときどきミートボール』1/2( 配給:ソニー・ピクチャーズ エンタテインメント 9月19日(土)新宿ピカデリーほか全国ロードショー) 映画「くもりときどきミートボール」より SPIWのロブ・ブレドゥ氏 ボリューメトリックな要素以外はすべてアーノルドを用いている レイ・トレーシングの効果はクローズアップで顕著に見られる 計算効率を上げるために毛が生えている領域全体をボクセルに分割 8月に米ニューオリンズで開催されたSIGGRAPH2009では、各種のセッションにおいて、ハリウッド映画で活躍するVFXプロダクションが自社の技術を披露した。そうした中で、ハリウッド映画のためのCG制作におけるレイ・トレーシング利用の浸透が、顕著な傾向として見られた。この傾向を代表した作品ともいえるのが、9月に日米ほぼ同時公開となる『
When you're trying to create realistic-looking, computer-generated food, the first step is making a mess—at least that's what animators at Sony Imageworks found during their work on Cloudy With a Chance of Meatballs, out Sept. 18. "We've got a nice, three-story-tall building here, and lots of places where you can get hamburgers," says Rob Bredow, visual effects supervisor on Cloudy. So right off t
Mike Seymour talks with Paul Franklin from Double Negative about their work on Batman Begins. Part two of two. Read In our continuing ‘Art of …’ series we turn to one of the central issues for compositors – keying. This weeks fxpodcast, which accompanies the article, covers the Primatte keying plugin with Scott Gross of IMAGICA Corporation of America. Read In our continuing and popular “Art of…” s
StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars The Old Republic 2 | FX Build | S0022 | StarWars
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く