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2013年2月2日のブックマーク (2件)

  • shikihuiku

    NVIDIAがメンテナンスしているUE4のブランチの一つとして、RTXというBranchがあります。ここでは、RTX関連機能の追加や、プラットフォームに依存した積極的な最適化を適用したブランチを公開しています。その中で、RTX-4.23ブランチに追加されている機能として、Miss Shader Lightingという機能があります。今回はこの機能がどういうものなのかを見てみたいと思います。(2019/12/11現在) https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine/tree/RTX_dev 続きを読む →

    shikihuiku
    ototoi
    ototoi 2013/02/02
  • Unity - DirectX 11 Competition

    DirectX 11 competition winner! Anton Hand and team win for their stunning entry "The Museum of the Microstar" Last month, we challenged our users to harness the power of DirectX 11 and make some gorgeous content. Thanks to everyone who entered. It was certainly a tough decision but we have chosen our Grand Prize Winner and two runners up! Grand Prize Winner - "The Museum of the Microstar" We are

    ototoi
    ototoi 2013/02/02