by David Martyn Hunt Googleはブラウザ上でFlash広告をHTML5に自動変換する機能を2015年2月から導入していますが、ついにFlash広告を全面廃止し、すべての広告をHTML5形式へ完全移行すると発表しました。 スマートフォンなどの一部端末はFlash非対応のため、Googleはより多くの端末で広告を表示できるようにするべく過去数年間にわたってHTML5広告への移行を推奨してきました。今後はさらに多くのユーザーにリーチするべく、Googleの広告配信サービスのGoogle ディスプレイ ネットワークと、広告テクノロジープラットフォームのDoubleClick Digital Marketingで配信される広告のすべてがHTML5ベースに切り替わることが明らかになりました。 具体的なスケジュールとして、2016年6月30日からAdWordsとDoubleCli
Apps Adobe Flash just took another step towards death, thanks to Google Adobe Flash, the world’s most hated software, is finally dead. Technically, it’s been on its way out for years, but today it received one of its final blows which will go down in history. Google officially killed Flash advertising in its browser. As of September 1, any advertising that uses the technology requires the user to
Chrome will start automatically pausing less important Flash content on September 1 GamesBeat Next is connecting the next generation of video game leaders. And you can join us, coming up October 28th and 29th in San Francisco! Take advantage of our buy one, get one free pass offer. Sale ends this Friday, August 16th. Join us by registering here. Google has been working with Adobe to make Flash con
If your ads aren't on web giant's network, they better be HTML5 – or they're dead to Chrome Google is making good on its promise to strangle Adobe Flash's ability to auto-play in Chrome. The web giant has set September 1, 2015 as the date from which non-important Flash files will be click-to-play in the browser by default – effectively freezing out "many" Flash ads in the process. Netizens can rig
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