We provide installers for our current apps and the previous major version of each. Enterprise and team customers: See your admin for assistance. Admins manage apps in the Admin Console.
We provide installers for our current apps and the previous major version of each. Enterprise and team customers: See your admin for assistance. Admins manage apps in the Admin Console.
Adobe Labにて、モバイル用のFlexフレームワークが発表! コードネームSliderは、スマートフォンをターゲットにしたFlash用のUIコンポーネント群。いよいよFlasherは、Mobile戦線の最前列に飛び出せるチャンスを得ました。以下WhitePaperより抜粋。 ・コードネームはSlider。 ・対象デバイスは400MHz, 128M以上を想定。 ・コアはFlex4ベース。 ・スタンドアローンの「アプリ」を想定。 ・モバイルに特化した新コンポーネント群。 ・各デバイスのユーザーインターフェースに従ったものが作れる(iPhoneとAndroidでBackボタンを左上にするか、物理ボタンにするか等が変形可能)。 ・デスクトップ版とロジックを共有し、ビュー部分をPC用とモバイルで分岐とか。 ・デバイス間の差異をラップ。 ・”Screen”という概念を切り替えることでモニタサイズ
Hi folks, a lot of time has gone by since my last post, I’m quite busy at the moment. But this didn’t stop me from setting up this post. I have written a small utility class which I think some of you really would like to use. It is a small class that makes it possible to set Cookies via Actionscript without adding anything to the HTML Wrapper, all the code will be injected at runtime. I have packa
"These aren't the Flex developers you are looking for..." I've saw this question asked a couple times about a month ago and I tried to answer the question but thought it best to create an example. The question is, how do you prevent a Flex application from showing the login page after the user hit F5 in the browser (or refresh for that matter), after he/she just logged in. So the main question her
ズームの検出 private someFunction():void{ ... mouse.addEventListener(TransformGestureEvent.GESTURE_ZOOM , onZoom); ... } private function onZoom(e:TransformGestureEvent):void{ var m:Sprite = e.target as Sprite; m.scaleX = e.scaleX; m.scaleY = e.scaleY; } 回転の検出 private someFunction():void{ ... mouse.addEventListener(TransformGestureEvent.GESTURE_ROTATE , onRotate); ... } private function onRotate(e:Trans
Multitouch [static] inputMode:String [static] masTouchPoint:int [static] supportedGestures:Vector [static] supportsGestureEvents:Boolean [static] supportsTouchEvents:Boolean MultitouchinputMode GESTURE NONE TOUCH_POINT GestureEvent GESTURE_TWO_FINGER_TAP phase:String localX:Number,localY:Number stageX:Number,stageY:Number TranformGestureEvent GESTURE_PAN GESTURE_PRESS_AND_TAP GESTURE_ROTATE GESTUR
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く