Online Mathematics Editor a fast way to write and share mathematics 100k+ users registered, 450k+ documents created Open Editor
20181107追記 QUICプロトコルについての概要は別途記事を書きました asnokaze.hatenablog.com 概要 ACM SIGCOMM 2017という通信系の学会に、Googleの人 総勢21人によって書かれた「The QUIC Transport Protocol: Design and Internet-Scale Deployment」という論文が提出され、学会ホームページより閲覧出来る。 この論文は、QUICの設計仕様と実際にGoogleのサービスにデプロイした結果について書かれている。 すでにGoogler SearchやYoutubeでQUICは有効になっており、一日あたり数十億の接続を処理し、Googleのegress trafficのうち30%がQUICになっており、インターネットのトラフィックの内7%がQUICだと推定されるという説明から論文は始まる。
Scene Reconstruction, SLAM with RGB-D Data 1. Scene Reconstruction, SLAM with RGB-D Data Yu Huang yu.huang07@gmail.com Sunnyvale, California 2. Outline • Time of Flight • Structured Light • KinectFusion • Combination of Feature + ICP • RGB-D Visual Odometry (VO) • Kintinous: Extended KinectFusion • Combination of FOVIS & RGB-D VO • Dense Visual SLAM • RTAB-Map • ElasticFusion • OminiKinect • Shake
Aliasing is the bane of VR. We have several tools we use to try to remove, or at least reduce aliasing in real time graphics today. Tools like super sampling, temporal anti-aliasing (TAA), and multi sample anti-aliasing (MSAA). They all have their pros and cons, but there’s one tool I don’t feel like gets the use and respect it deserves. That tool is a feature of MSAA, Alpha to Coverage. This arti
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く