Taichi is a domain-specific language embedded in Python that helps you easily write portable, high-performance parallel programs.
Gazoo.vrv Don Williamson, Consultant Game Technology Programmer/Director of Celtoys @Donzanoid dwilliamson Celtoys dwilliamson Part 1: Why Part 2: Stunt Island I'm a late 80s to late 90s gamer: some of my most imprinted memories come from that period. I remember vividly two incredible WOW! moments that changed my life. The first was seeing the DOOM screen melt on one of my dad's school's library m
COLMAP Sparse model of central Rome using 21K photos produced by COLMAP’s SfM pipeline. Dense models of several landmarks produced by COLMAP’s MVS pipeline. About COLMAP is a general-purpose Structure-from-Motion (SfM) and Multi-View Stereo (MVS) pipeline with a graphical and command-line interface. It offers a wide range of features for reconstruction of ordered and unordered image collection
GPU Gems GPU Gems is now available, right here, online. You can purchase a beautifully printed version of this book, and others in the series, at a 30% discount courtesy of InformIT and Addison-Wesley. The CD content, including demos and content, is available on the web and for download. Foreword Now is an excellent time to be working in the field of computer graphics. Over the past five years, GP
What does this mean for you? The ability to download assets was disabled on June 30, 2021. The ability to upload new 3D models on poly.google.com was disabled on April 30, 2021. We want to thank you for joining us on this journey. We appreciate you trusting us to host your assets and provide a space where they can shine. The amazing work that our users have uploaded to Poly every day has surprised
某所にて、『2 次元の Delaunay 分割は簡単だから別にいらない。むしろ 3 次元 Delaunay 分割のソースコードが欲しい』という要望を間接的に頂いたので、みんなが大好きな C++ で作ってみましたよー (´-ω-`) OpenProcessing に投稿した 3D Delaunay Triangulation よりも、若干ですがソースコードがブラッシュアップされているような気がします。 今回は 3D という事もあり、結果表示用のプログラムには DirectX 9 を使用しました。最新バージョンを使わなかったのは、Windows XP でも実行できるようにという配慮からです。あ、あくまで環境依存のプログラムは GUI 部分のみであり、アルゴリズム(Delaunay3d.h)は標準 C++ のみで実装しているため、他の環境にもそのまま移植できると思います。 使用方法は昨日の 2
2022/01/22 修正:Computer Graphics 「多重重点的サンプリング」に理想スペキュラー面のサンプリングについて追記。 2022/01/21 修正:Computer Graphics 「双方向パストレーシング」と「被写界深度」に画素数に応じた確率密度の変化について追記。 2021/12/10 修正:Computer Graphics 「パストレーシング」 2021/12/04 修正:Computer Graphics 「パストレーシング実装」 2021/12/04 追加:Computer Graphics 「逆関数法とジオメトリサンプリング実装例」 2021/10/10 追加:Computer Graphics 「Weighted Reservoir SamplingとStreaming RIS」 2021/10/09 修正:Computer Graphics 「Res
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