■2ちゃんねるまとめサイト モンスターハンター3は画面2分割でふたり同時に遊べる! クラシックコントローラーにも対応
■2ちゃんねるまとめサイト モンスターハンター3は画面2分割でふたり同時に遊べる! クラシックコントローラーにも対応
The latest reviewed version was checked on 8 September 2023. There are template/file changes awaiting review. C++ has indeed become too "expert friendly" -- Bjarne Stroustrup, The Problem with Programming, Technology Review, Nov 2006. Stroustrup's saying is true because experts are intimately familiar with the idioms in the language. With the increase in the idioms a programmer understands, the la
中途半端だけど、現状の動画をupしますた。 http://www.nicovideo.jp/watch/sm4842293 ソースは http://svn.coderepos.org/share/lang/haskell/nario に置いてあります。 現状 22ソース、1605行 「関数型言語」って身構えることは全然なくて、Cとかで組むのとあまり変わらないよ、っていうかよっぽど楽だよ(パフォーマンスの細かな調整を考えなくてよければ) 存在型でオブジェクトごとにソースを分けたので、敵やエフェクトなどがかなり書きやすくなった Haskellでソースの循環 import ができない 2006-06-27 で回避、しかしメンドイ 結構作り散らせる、引数や型の内容を変更すると関連する部分のエラーを全てコンパイラが見つけてくれるので、かなり楽。修正すれば型に関する実行時エラーは起きないので気分的にも
Worlds: Controlling the Scope of Side Effects by Alessandro Warth and Alan Kay, 2008. The state of an imperative program -— e.g., the values stored in global and local variables, objects’ instance variables, and arrays—changes as its statements are executed. These changes, or side effects, are visible globally: when one part of the program modi�es an object, every other part that holds a r
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く