駅や野球場、高速で移動する新幹線の車内――。人が集まり、動くところに高速通信のビジネスチャンスがある。通信大手は鉄道会社などと需要喚起に挑む。 ■時速100キロの電車に8K映像 「デ…続き 時速500キロで途切れない 光ファイバー無線の仕組み [有料会員限定] 災害に強い通信へ 途切れぬスマホが命綱 [有料会員限定]
![テクノロジー : 日経電子版](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/f74b342356fffd1ef1d257436ef7641e63035b87/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fassets.nikkei.jp%2Frelease%2Fv3.1.72%2Fparts%2Fds%2Fimages%2Fcommon%2Ficon_ogpnikkei.png)
This web site is dedicated to the Messerschmitt Me 163B Komet, the only operational rocket-powered aircraft of the second world war. The combination of spectacular performance and the dangers of the highly explosive rocket fuels make it a fascinating piece of aviation history. Many excellent books have been written about the Komet, and no attempt is made here to repeat their accounts of the design
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く