法国意大利性经典xxxxx_久久黄色国产视频_jessicajames护士日本_japanese高潮护士_又黄又爽又色又刺激的视频_意大利极品xxxxhd_狠狠色综合久久
Tips & Tricks, Textures, and Tutorials for Cinema 4D and Xpresso TUT – Add User-Data August 14th, 2005 Xpresso by: base80 Here is a mini tutorial about adding User-Data to a scene. The user-data can be used for a lot of things explained elsewhere on this site. Choose a place to add the user-data, this can be a Null or the xpresso tag, or anywhere. Go to the Attribute manager and from the User-Data
griptools.io is visual design software for motion-graphics and mechatronics projects. It's all about connecting and controlling: virtual-3D to physical and vice versa, even physical to physical. griptools.io has build-in support for game HID devices, MIDI, OSC, motors, external controllers, lighting, mobile devices plus 2-way support for the 3D-graphics application CINEMA 4D. You can use and combi
Unknown さんのコメント... 自作のHDRIであれば、CINEMA 4Dでスタジオセットを作って、HDR化できますよ。球体を作成して、タイプを6面体にします。そして、適用なマテリアルを設定。(シンプルなグレーでOK) 球体にテクスチャ焼成タグを設定して、焼成タグの鏡面反射にチェックを入れ、フォーマットをHDRにしてやればOKです。 手書きでしたい場合なら、BodyPaint 3Dで直接HDRをペイントすることもできます。 画像が高解像だとメモリが十分にないと厳しいですけど。 5/22/2008 7:48 午後 Hiroshi Yoshii さんのコメント... ありゃーーーっ!miyataさん! 今メールして聞こうかと思ってたところなんですよ。 僕が試していたのは、C4DのQTVRのパノラマ素材レンダリングを使って、スタジオをHDRI風にしようと。結局ほしいのは映り込みだけなんで。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く