Attention: you're visiting an archived version of this post on my old website. Click here to view this same post on my new website. Undoubtedly, the biggest challenge when implementing some feature on Tweener is deciding on the syntax to be used – that is, doing the syntax design itself. It can’t be too complex, or else it’ll be too convoluted to use, but it also can’t be too simple, or it won’t b
Flashの3Dライブラリ「Away3D」を勉強してみようと思い、Papervision3Dで作成したデモ「細切れフォトグラフ」をAway3Dに移植してみました。 demo (require Flash Player 10) source (Flash Develop Project) デモ自体は移植なんで面白くとも何でもないのですが、同じものを作っているならパフォーマンスを比較したくなるのが人の常。比較するのはAway3DとPapervision3Dとネイティブ3D。3Dオブジェクトの数を上のデモの4倍となる1200に設定して試してみたいと思います。 各種ライブラリのパフォーマンス比較デモ Away3D 3.3.3はFlash 10対応されており、ちらっとソースコード覗いた限りではVectorなどが使われたソースコードとなっています。対するPV3Dは2.0 Greate White のリ
Vertex3DExample.as================================================================================== package { import com.shallaazm.examples.ui.Panel3D; import flash.display.Sprite; import flash.events.MouseEvent; import fl.controls.Button; /** * Vertex3D Art Example. * @author shallaa * @blog http://shallaazm.tistory.com */ public class Vertex3DExample extends Sprite { private const objectNames:A
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