既存のマーケティング手法にとらわれないアプローチで、Brain(頭)、Mind(心)、 Body(体)の多角的視点から、言葉になりづらい人間の感覚や無自覚的な領域を
既存のマーケティング手法にとらわれないアプローチで、Brain(頭)、Mind(心)、 Body(体)の多角的視点から、言葉になりづらい人間の感覚や無自覚的な領域を
Marketing and digital transformation, ecommerce, training and more. Download for free now. Neurodiversity benefits society as a whole, as well as the workplace. This report demonstrates how organisations can unlock both strategic and commercial advantages by creating more inclusive experiences for both customers and employees, with guidance on turning theory into practice.
Logic+Emotion by David Armano explores the thinking and practice of building responsive & resilient brands in a connected world This will be the last blog post I'll write on this Website. Let me take a step back. In February of 2006, before TikTok, Snap, Facebook, and Twitter, there was a form of social media built on the open Web where like-minded people found others like them, (as well as audien
This domain may be for sale!
ホットリンクは9月18日、Twitterのクチコミの伝播を可視化する技術を開発し、企業のマーケティング活動を支援するレポーティングサービスを提供開始した。 ホットリンクはTwitterのつぶやきが、どのようなキーワードで、どれだけ多くのユーザーに、どのように広まったのかを解析する技術を開発した。 これにより、たとえば自社商品に関して発言された回数、発言した人数、読まれた人数、クチコミが伝播した経路やタイミング、時間帯や話題の内容などを分析できるという。 ホットリンクはこのレポーティングサービスを、大手広告主企業、Twitterを活用したプロモーションを取り扱う広告会社やPR会社向けにを提供していく。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く