Im struggling with the following problem. Im working with bone animation and I want (ie) the head of the player to follow an another object in space. My up axis is +Z my forward axis is +Y, and the magnitude of the quaternion is in W. I tried to use the mesa code for gluLookAt and use the 3x3 matrix to transform to a quaternion but it doesn't work as expected so I go in another direction... So far
こんにちは!株式会社キスモのKaggler 大越です。 前回はStatoil/C-CORE Iceberg Classifier Challengeという、 画像分類のコンペに出場し、それについてレポートしました! kysmo.hatenablog.jp 以降、仕事のかたわら数々のコンペに出ました! ・Toxic Comment Classification Challenge 361位/4551 →bronze medal ・2018 Data Science Bowl 312位/3634 →まだ順位確定していませんが、おそらくbronze medal ・TalkingData AdTracking Fraud Detection Challenge 413位/3967 →終了12時間前までシルバー争っていたのですが、 諸々の事情で一気にメダル圏外にはじかれました。。。涙 Talking
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