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Disclaimer: I’m not affiliated with Google Play, Chrome or any other company mentioned. This is not an official statement; usage of the logo and name is just for illustration.⚠️ Updated version of this article ⏩ firt.dev Chrome 72 for Android shipped the long-awaited Trusted Web Activity feature, which means we can now distribute PWAs in the Google Play Store! I played with the feature for a while
これは翻訳記事です GDC#10:難しいゲーム 2010/4/1 Soren Johnson Game Developer誌2009年12月号に掲載された物の再掲 外科手術ゲーム「超執刀カドゥケウス」はニンテンドーDSがいかにゲームを変え得るかを示してくれた。タッチペンがメスになり、プレイヤーは医者となってゲームに没頭する。ただ残念なのは、実際の手術の難しさまで再現してしまった事だ。時間制限もあり難しい面は本当に難しい。 ミスをするとやり直しになり先へ進めない。これが致命的な問題である。というのも、このゲームには難易度設定が無いからだ。どれくらい難しいゲームをしたいか、プレイヤーが決める事はできないのだ。ゲーマー人口が子供から大人まで大きく広がっている今日、このデザインはゲームのターゲット層を大きく絞り込んでしまったと言えよう。 ゲームである以上、それなりに難しくなくてはならない。とりわけ
CSS-in-JS can be a huge win for maintainability. But for large statically rendered websites, plain CSS still has its place. More and more developers are switching to CSS-in-JS, including big names like Microsoft, Atlassian, and… the Eurovision song contest! And while I haven’t always been a huge fan of CSS-in-JS, even I’m coming around to its benefits: It lets you easily share variables between Ja
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