Haskellでゲーム作ろうと思ってTCPサーバを探したら、クライアント同士のやり取りとかがやりにくいのしか見つからなかったので書いた。 napthats / SimpleTCPServer 使い方はtest.hsとSimpleTCPServer.hs参照。だいたい以下のような感じ。 ・runTCPServerで起動してクライアントを自動で受け付けつづける。 ・クライアントからのメッセージはget〜系関数を使うと取れる。MaybeかListで取ってくるのでブロックはしない。 -getClientMessageで(どれかは分からない)あるクライアントの未取得のメッセージのうち最も古いものを(クライアントID, メッセージ)の形式で取ってくる。 -getEachClientMessagesで未取得のメッセージを持ってる全クライアントから(クライアントID, メッセージ)を一つずつ取ってくる。
What is Snap? Snap is a simple web development framework for unix systems, written in the Haskell programming language. Snap has a high level of test coverage and is well-documented. Features include: A fast HTTP server library A sensible and clean monad for web programming An HTML-based templating system for generating pages Snaplets Snap includes an optional system for building reusable pieces w
Author: Kazu Yamamoto Created: 2010/03/08 Modified: 2017/02/24 Mighttpd2 (called mighty) is a simple but practical HTTP server written in Haskell. It handles static files and CGI scripts. It also provides a feature of reverse proxy and URL rewriting with HTTP redirect. Mighttpd2 is now implemented as a WAI application using the high-performance HTTP engine, "Warp". To httperf Ping-Pong benchmark,
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