NoPattern Studio Chicago is the creative practice of artist, graphic designer, photographer & creative director Chuck Anderson.
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諸橋近代美術館「ダリとハルスマン」展 | Morohashi Museum of Modern Art: special exhibition “Dalí/Halsman”
CALL FOR COMPETITORS NOW ACCEPTING ENTRIES IN 2D, 3D, and MOTION GRAPHICS DEADLINES: >> North America - Jan. 14, 2009 >> Europe, Asia/Pacific - Feb. 6, 2009 AU DESIGN SLAM: C&P hits the Strip with major 3D action. See for yourselves.Cut&Paste produced its first competitive 3D design event last week at the 2008 Autodesk University conference in Las Vegas. Showcasing ridiculous talents in arch
近頃表現のプラットフォームとしてゲームが気になってる。もともとは半ば飽和状態になりつつあるprocessing系の作品をぼんやりと眺めているうちに、「こういう作品群の面白さっていうのは、どちらかというとグラフィックそのものの美しさというよりは、その絵のうしろがわにあるシステムの面白さなんだよなー、でもそれが一番完成度高くできてるのってゲームなんじゃないの?」ってふと思ったことがきっかけなんだけど、色々調べるうちに色々と全世界的に面白い動きがあることがわかってきた。あまり考えはまとまっていないのだけど、今回は自分の頭を整理するために分類しておこうと思う。 ■アートとしてのソフトウェア アート作品をつくろうとしてプログラミングしたら結果的にゲーム(的)なものになっていた、あるいはゲーム作品をつくろうとしてプログラミングしたらアート(的)なものになっていた、っていう印象をうけるようなソフト。ハー
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