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Creating the look and feel of a product is one of a designer’s primary responsibilities — the initial design decision must be appropriate to the product’s purpose, the particular situation, and its audience. The color scheme will have a long-lasting impact and must be carefully chosen — and it all starts with the selection of a background on which the design elements will be placed — the “canvas.”
My metro app, both in dark and light mode. This article is also available in Japanese 🇯🇵. Rejoice! iOS 13 comes with Dark Mode! 🤩 I've just finished adopting the new appearance in my own apps, and I've learned a few things along the way: let’s see how you can do it, too! Two Steps Back FirstBefore diving in, we need to be aware of a few things: In order to give our users the best experience, it
A playground for ideas involving math Soulver is a smart replacement for your calculator app. Use it to work things out, explore different scenarios and play around with numbers. You can use words alongside numbers and almost never encounter an error. And all your work is automatically saved for you so you can reference it later. A better math machine With Soulver you can see and edit all your c
イノベーションプロジェクトにおける「問いのデザイン」の照準を検討する上で、「質問」と「発問」との違いと比較することで、ワークショップ的な問いの特徴は、ファシリテーターも参加者も答えを知らない課題について、創造的対話を促すトリガーとしての特徴があることが確認できました。 同じように「問いの答えはどこあるのか」という観点から整理すると、ワークショップの進行中の「ファシリテーション」における問いかけにも、いくつかのバリエーションがあることが見えてきます。言い換えると「何を意図して問いかけるのか」による整理といってもよいかもしれません。整理すると、ワークショップのファシリテーションにおける問いは以下の4パターンに分類できると考えています。 1.シンプル・クエスチョン: 参加者の意見に対する素朴な疑問 2.ティーチング・クエスチョン: 参加者を学習目標に導くための質問によるフィードバック 3.コーチ
Edit: Thank you to the 100k people who have read this piece. It looks like many people are struggling with the concept of "greatness". Let's continue to support one another on the journey there. Over the years, we’ve all encountered our fair share of successes and failures. As I’ve acquired more of both under my name, I’ve started to contemplate which experiences were truly “great” and why. Intere
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