室井康雄著「アニメ私塾流 最速でなんでも描けるようになるキャラ作画の技術」の再生リストです。 このリストにないページ ・pp. 88-91 ・pp. 100-101 ・pp. 108-111 ・pp. 118-119
室井康雄著「アニメ私塾流 最速でなんでも描けるようになるキャラ作画の技術」の再生リストです。 このリストにないページ ・pp. 88-91 ・pp. 100-101 ・pp. 108-111 ・pp. 118-119
Opens in a new windowOpens an external siteOpens an external site in a new window On February 24, 2021, Shipit!, our monthly event series, presented Making Commerce Extensible with WebAssembly. The video is now available. At Shopify we aim to make what most merchants need easy, and the rest possible. We make the rest possible by exposing interfaces to query, extend and alter our Platform. These in
@mongodb-js/compass-aggregations: Compass Aggregation Pipeline Builder @mongodb-js/compass-app-stores: The external stores repo for compass @mongodb-js/compass-collection: Compass Collection @mongodb-js/compass-crud: Compass Plugin for CRUD Operations @mongodb-js/compass-database: Compass Database Plugin @mongodb-js/compass-databases-collections: View the list of, create, and drop databases and co
Demo | Website | Docs | Forum | GitHub | PyPI Open-source offline translation library written in Python Argos Translate uses OpenNMT for translations and can be used as either a Python library, command-line, or GUI application. Argos Translate supports installing language model packages which are zip archives with a ".argosmodel" extension containing the data needed for translation. LibreTranslate
OpenNMT is an open source ecosystem for neural machine translation and neural sequence learning. Started in December 2016 by the Harvard NLP group and SYSTRAN, the project has since been used in several research and industry applications. It is currently maintained by SYSTRAN and Ubiqus. OpenNMT provides implementations in 2 popular deep learning frameworks:
突然ですが... あなたは、あるゲームプロジェクトの本番リリース2日前にサーバエンジニアとしてJOINしました。いざリリースを迎えたとき、ElastiCacheのメモリが突然危険域を超え、さらにあと2時間で枯渇しそうな状況になりました。 さて、この状況におかれたあなたは何をしますか? はじめに モバイルゲームのシステムは新しいイベントをopenするとトラフィックが2倍、3倍、時には普段の10倍以上来ることがあり、トラフィックの変動が非常に大きい特性があります。 新しいゲームのリリース時はより顕著で、想定以上のトラフィックが来ることもしばしばあります。 この記事は、あるゲームプロジェクトの本番リリース時に大規模トラフィックが来た際のサーバトラブルを題材に、 どのような観点で問題を切り分けていったのか、トラブルシュートのプロセス どのような準備(負荷テスト)をしていれば防げるのか という話をし
Merpay Advent Calendar 2020の20日目は、メルペイProduct EngineeringチームのVP of Engineeringを担当しているnozaqがお送りします。 2020年はメルペイEngineeringチームとして業務しながら、一方で年初からOrigami PayというQRコード決済サービスの提供終了に伴うシステム停止業務を計画・実行してきました。サービスの終わらせ方について詳しく説明されることは中々ないと思ったので、本投稿では決済という外部影響が大きい種類のサービスを終了するにあたり、どのような検討がなされたのかを事例としてお伝えできればと思います。 取り組んだこと 決済サービスはお支払いを行う一般のお客さま・お支払いを受け付ける加盟店様・システム連携している金融機関様やパートナー様など多くのステークホルダーが存在します。また店頭でのお支払い方法をご
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く