This tutorial guides you through building Landmarks — an app for discovering and sharing the places you love. You’ll start by building the view that shows a landmark’s details.
![Apple Developer Documentation - SwiftUI Essentials - Creating and Combining Views](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/adf5912792dfda19653b4378f6036c402e3ed51c/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fdocs.developer.apple.com%2Ftutorials%2Fdeveloper-og.jpg)
Safari 11.1Safari 11.1 ships with iOS 11.3 and macOS 10.13.4. It is also available for macOS 10.12.6 and 10.11.6. Highlights of Safari 11.1Service Workers. Implement background scripts for offline web applications and faster web pages. Payment Request. Provide a consistent user payment experience in Safari using a standards-based API. Security Improvements. Improved protection against memory corru
Starting February 1, 2015, new iOS apps uploaded to the App Store must include 64-bit support and be built with the iOS 8 SDK, included in Xcode 6 or later. To enable 64-bit in your project, we recommend using the default Xcode build setting of “Standard architectures” to build a single binary with both 32-bit and 64-bit code.
In many cases, your code will not have to change significantly in response to this change. Code that in Swift 2 relied on value types implicitly converting to AnyObject will continue to work as-is in Swift 3 by passing as Any. However, there are places where you will have to change the declared types of variables and methods and get the best experience in Swift 3. Also, if your code is explicitly
Use the Apple Push Notifications Service to send notifications to your website users, right on their Mac desktop — even when Safari isn’t running. Safari Push Notifications work just like push notifications for apps. They display your website icon and notification text, which users can click to go right to your website.
HTTP Live Streamingの 概要 目次 はじめに 5 概要 6 特別なサーバソフトを使用しないオーディオとビデオの送信 7 オプションの暗号化を使用したオンデマンドのライブストリームまたはビデオの送信 7 お読みになる前に 7 関連項目 8 HTTP Streamingのアーキテクチャ 9 概要 9 サーバコンポーネント 11 メディアエンコーダ 11 ストリームセグメンタ 11 ファイルセグメンタ 12 メディアセグメントファイル 12 インデックスファイル(プレイリスト) 12 ディストリビューションコンポーネント 13 クライアントコンポーネント 14 HTTP Live Streamingの使用 15 ツールのダウンロード 15 メディアストリームセグメンタ 15 メディアファイルセグメンタ 15 メディアストリームバリデータ 16 バリアントプレイリストクリエータ
2つ目のiOSアプリケー ション:ストーリー ボード 目次 2つ目のiOSアプリケーションの作成について 4 At a Glance 5 モデルレイヤの設計と実装 5 マスタシーンと詳細シーンの設計と実装 5 新規シーンの作成 5 問題の解決と次のステップの考察 6 関連項目 6 入門 7 プロジェクトの新規作成 7 デフォルトプロジェクトのビルドと実行 9 ストーリーボードとそのシーンの調査 12 まとめ 15 モデルレイヤの設計 16 データユニットの決定とデータオブジェクトクラスの作成 16 Data Controllerクラスの作成 21 まとめ 27 マスタシーンの設計 31 Master View Controllerシーンの設計 31 Master View Controllerの実装 35 アプリケーションデリゲートでのアプリケーションの設定 37 まとめ 39 詳細シー
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