DEMO VIDEOS Get to know everything Vimeo can do for your business. Watch now
2011年7月にソフトバンククリエイティブから発行される予定の『デジタルゲームの技術 開発キーパーソンが語るゲーム産業の未来』。全9人によるインタビュー集となるこの書籍の内容を抜粋してお届けしていきます。 第1回目となる今回は、「神作画」への挑戦~「NARUTO―ナルト― 疾風伝 ナルティメットストーム2」~」と題して行われた、株式会社サイバーコネクトツー リードアーティスト竹下 勲さん、株式会社サイバーコネクトツー ゼネラルマネージャー / サイバーコネクトツー東京スタジオ 責任者渡辺 雅央さんのインタビューを掲載します。 「.hack」シリーズや「NARUTO-ナルト- ナルティメット」シリーズの開発元として知られ、2011年に設立15周年を迎えた株式会社サイバーコネクトツーは、福岡県に本社を、東京に開発スタジオを置く、一風変わった連携スタイルでゲーム開発を行っています。 「NARUT
My name is Inigo Quilez, I grew up in San Sebastián / Donostia, a beautiful city in the Basque Country, northern Spain. I work in Computer Graphics professionally in different roles - I've been a Technical Artists, a Product Manager, a Software Engineer and a Research Engineer, see resume. When life and work permit, I enjoy publishing and sharing everything I discover or invent in this very web si
Intro Arround 2002 I made my first attempts to visualize fractal mountains and test procedural texturing. At that time I was not able to raytrace polygons and my rasterization engine was really bad. So I chose to do a "raymarcher" to create some pictures cause it's a really simple technique. What I implemented was a quite brute force thing and was very slow. But it was very simple to code, somethi
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く