Posted on 7月 12, 2008 Filed Under FMS, P2P, flash, red5 | Peer to Peer (P2P) in Flash Player 10 beta ho- 利用シーンに関わる部分はここ。 Will RTMFP enable massive file-sharing applications through Flash Player 10 beta? No. Large-scale file-sharing network applications rely on the ability to read from and write to the hard drive constantly to only load parts of files into memory when needed. In Flash Player 10
Posted on 11月 18, 2008 Filed Under stratus, FMS, P2P, flash | って理解でいいのかな。 Adobe MAX 2008 US での発表つづき Stratusってなんだろって探すとある Stratus http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Stratus Flash Player 10 and Adobe AIR 1.5 introduce a new communications protocol called the Real-Time Media Flow Protocol (RTMFP). The most important features of RTMFP include low latency, end-to-end peering capability, security
第3回オーバレイネットワーク研究会とGnutella調査中 Posted on 9月 28, 2008 Filed Under gnutella, nat, P2P | 第3回オーバレイネットワーク研究会行ってきました。 http://wslash.com/?p=1928 http://mixi.jp/view_event.pl?id=34638897&comm_id=6936 ISP側からの話がおもしろかったなぁ、考えたことも無かったので。 P2Pは一見ネットワークに優しそうだけれど 物理的なネットワークトポロジーによってはそうでもないよ、ってのが自分的には新しかった。 Server to Client A —-> B A —-> C A —-> D P2Pで例えばこうやってdeliverしようとしたら、 A —-> B B -> C B -> D という話で、
Go 1.18 has been out for a while now. Are you using Generics? At first, I was delighted, started gradually switching from map and filter-like for statements to github.com/samber/lo and I created an internal slice package to add some more variants. However, somewhere in my heart, I felt frustration building up. I felt like I was missing out on something like I didn’t understand its true value becau
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く