The Depthkit workflow is similar to video production, but your output is three-dimensional. To use Depthkit, you will need a PC and a consumer-grade depth sensor. The Depthkit software app running on your PC takes the color and depth data from your depth sensors and creates lightweight, performant files ready for Unity game Engine or your preferred Digital Content Creation tools. 1. Capture Depth
新横浜は新幹線が止まるしイベント施設が複数あるので、土日はなんらかの目的をもって訪れる人が多いみたいでニコニコ笑顔の人が多くて良い。そのかわりイベントの入場前・退場後の時間帯は強烈に混雑して駅に入れなくなる事がまれによくある。 そこでtwitter botにイベント情報を喋らせることにした。毎朝ツイートするので危険を察知できる。 そのうち混雑度を算出する機能も追加したい。あと開場時間も。 新横浜 12月23日のイベントは 横浜アリーナ : 平井 堅 日産スタジアム : 日産スタジアム歳時記イベント 「もちつき&しめ縄飾りづくり」 — neoyokohama (@neoyokohama) December 22, 2015 ソースコード https://github.com/shokai/neoyokohama-bot coを使うと、非同期処理を同期的に書いて順番に実行したり、あるいはasy
ReSwift is a Redux-like implementation of the unidirectional data flow architecture in Swift. ReSwift helps you to separate three important concerns of your app's components: State: in a ReSwift app the entire app state is explicitly stored in a data structure. This helps avoid complicated state management code, enables better debugging and has many, many more benefits... Views: in a ReSwift app y
Update: This article is part of a series. Check out the full series: Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6, Part 7 and Part 8! You can also read this article in Italiano, Español, Français, Türkçe, Русский, 한국어 Português, فارسی, Tiếng Việt or 普通话. Giant update: I’ve written a new book based on these articles! It not only expands and updates all my articles, but it has tons of brand new co
This is an annual post of describing my podcasting setup for Rebuild. See the posts in 2015 and 2014 to see the progress. What’s New tl;dr if you followed my 2015 setup — what’s changed since then: Beta 87A condenser microphone Zoom H5 Acon Digital restoration Fastly to serve audio files Hardware I have two different setup for recording online (Skype) or offline. My Microphone For Skype recording,
チャット・Issue Tracker・メール等の非同期コミュニケーションツール上で返事をはやく返す チャット・Issue Tracker・メール等の非同期コミュニケーションツール上で自分の状況をこまめに報告する 目安としては、 1 on 1 チャットは 30 秒以内・パブリックチャットのグループ mention (@here みたいなやつ)は 1 分以内・パブリックチャットの mention なし不特定多数向けメッセージは 3 分以内・それ以外のものは 24 時間以内に返事をするとよい。これより遅いと、「自分が返事をしないせいで相手を待たせてしまい、ストレスを与えたり仕事が進まない原因を作っている」ということになってしまう、と思っておくのがよい。 1は第一には「相手を待たせない」ためだが、まめに返事をしてあげていれば逆の立場になったとき自分もまめに返事をしてもらえることがあるので、自分自身
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