UPDATE - 2016.11.21 Updated GUNTAI to 1.02 and Now Available Free Version.
[DL輪読会]Diffusion-based Voice Conversion with Fast Maximum Likelihood Samplin...Deep Learning JP
The uTOLED-20-G2 display module flaunts a very impressive 2.0" state of the art Passive Matrix Transparent OLED (PMTOLED) technology that is fully transparent and viewable from both the front and rear. This display module is powered with an embedded GOLDELOX graphics processor that delivers 'stand-alone' functionality to any project. Powerful graphics, text, image, animation and countless more fea
Hello! The article below is from 2016, but there is a new update from 2022 with a lot more content here: https://blair-neal.gitbook.io/survey-of-alternative-displays/ (This is the online version of this article — if you prefer, a formatted PDF is available on my website here for easier reading offline Additionally, if you are the owner of any images and would like them removed or credited differen
はじめに 以前、Unity の Command Buffer を使ってレイマーチを行う方法を紹介しました。 Unity で Command Buffer を使って Raymarching をしてみた - 凹みTips しかしながらこの手法では異なる多数の立体を同時に描画したり、それらのオブジェクトを自由に操作したりするには計算コストが高く難しいです。そこで id:i-saint さんがオブジェクトスペースにおいてレイマーチを行うことでこれを軽減する手法を提案されていました。 object space raymarching - primitive: blog 本エントリでは、提案されたいた手法を前回のエントリに続く形として実装してみましたので、具体的にどんなことが行われているか差分の形で紹介したいと思います。 デモ 角丸立方体の格子で出来たキューブと球のモーフィングです。トランスフォームを
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