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Chrome Apps let you use HTML5, CSS, and JavaScript to deliver an experience comparable to a native application. Why build a Chrome App? By building a Chrome App, as opposed to going with a traditional web app or a native mobile app, you expand your potential audience and extend your development capability. Expand your potential audience When you write a Chrome App, as opposed to an app that runs n
TypeScript is a language for application-scale JavaScript. TypeScript adds optional types, classes, and modules to JavaScript. TypeScript supports tools for large-scale JavaScript applications for any browser, for any host, on any OS. TypeScript compiles to clean, readable, standards-based JavaScript. Try it out at http://www.typescriptlang.org/playground. The source code for the compiler is avail
TypeScript is JavaScript with syntax for types.TypeScript is a strongly typed programming language that builds on JavaScript, giving you better tooling at any scale.
MicroSoftから TypeScript というJavaScriptにコンパイルされるプログラミング言語がリリースされた。JavaScriptにコンパイルされる言語はJSX, CoffeeScript, Haxe, Dartなど数多いが、構文がJavaScriptのスーパーセットである点が従来のJavaScript系言語と大きく異なる点だと思われる。 総じて見るとTypeScript自体は際立った特徴は見られない。Visual Studioによるサポートを強化するためにJavaScriptに少しだけ手を入れたという印象だ。 TechCrunchの記事によれば、特徴は「オプショナルな静的型付け」「クラス構文」「モジュール機構」「Visual Studioのプラグイン」ということらしい。 クラス構文は、ES4をベースとしたJSXやHaxeと異なりES6風になっている。モジュール機構の詳細は
Unreal Engine 4 Elemental Demo The most world-class game engine to date, Unreal Engine 4 gives you the power to do more than ever before. Unreal Engine 4's architecture offers fully dynamic lighting features, cutting down on development time and ensuring less iteration on creative ideas. Artists and designers can bring their creative visions to life directly in game without programmer assistance
研究キーワード : 等身大仮想環境 / バーチャルリアリティ / コンピュータグラフィックス / ヒューマンインタフェース / インタラクティブ技術 2010年度は,立体映像提示に関する研究に多く取り組みました.また,これまで継続している輝度補正技術を応用した着せ替えシステムの提案や,幾何補正技術を用いて実環境を映像空間へと変貌させる実践的な研究も行うことができました. ■ 実環境におけるバーチャル着せ替えシステム ■ 霧を用いた空中立体像提示システム ■ 3次元計測技術を用いた空間立体ディスプレイ化手法 ■ 全周囲映像提示環境の実践的構築 ■ 空間演出機能を備えたテーブルトップインタフェース ■ オプティカルフローを用いた既存映像からの立体映像生成 ○共同研究(宇都宮大学・佐藤研究室) ■プロジェクタによる多重投影に基づいたHDR表示 ■室内空間における魚眼レンズを用いた没入型映像投影
どうも、プラットフォームDivでエンジニアをやっている Wataru です。 最近3人目の子供が産まれて、産後自宅勤務をさせてくれた弊社はとてもいい会社だと思います。出産予定のあるエンジニアのかたは是非弊社に転職を。 さて、今回はRedisの紹介をさせて頂きたいと思います。 Redisってすごくマイナーなわけではないのですが、めちゃくちゃ便利なのにあまり注目されていないなーという印象があるので、これを機会に是非使ってみてもらえると嬉しいです。 Redisって何?Redisとは「remote dictionary server」から名前が付けられたオープンソースのkey-valueデータストアです。 MemcacheDB等のKVSとの最大の違いは、格納するバリューがデータ構造というところです。 つまり、リスト・セット・ハッシュなどのデータ構造で格納できるのでバリューに対してアトミックな操作が
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