Unreal Engine が可能にした、ロバート・ゼメキス監督の Welcome to Marwen におけるバーチャル プロダクション 2018 年のホリデー シーズンに、アカデミー賞受賞監督であるロバート・ゼメキス監督の最新作、Welcome to Marwen が公開されました。Mark Hogancamp 氏の実話に基づく物語で、スティーヴ・カレル氏が Hogancamp 氏を演じます。革新的な VFX スーパーバイザー Kevin Baillie 氏、撮影カメラマン C. Kim Miles 氏、ゼメキス監督の指揮のもと、同作の VFX チームは、Unreal Engine をベースにしたリアルタイムのワークフローを新たに編み出しました。そして、そのワークフローを通じて、目を見張るような独特なスタイルのビジュアルで、Hogancamp 氏の芸術的イマジネーションをスクリーンに描
Limitations of Deep Learning for Vision, and How We Might Fix Them History of Deep Learning We are witnessing the third rise of deep learning. The first two waves — 1950s–1960s and 1980s–1990s — generated considerable excitement but slowly ran out of steam, since these neural networks neither achieved their promised performance gains nor aided our understanding of biological vision systems. The th
14 February 2012 | Jeff Bezanson Stefan Karpinski Viral B. Shah Alan Edelman Jeff Bezanson Stefan Karpinski Viral B. Shah Alan Edelman In short, because we are greedy. We are power Matlab users. Some of us are Lisp hackers. Some are Pythonistas, others Rubyists, still others Perl hackers. There are those of us who used Mathematica before we could grow facial hair. There are those who still can't g
The latest news from Google on open source releases, major projects, events, and student outreach programs. Fuzzing is an automated method for detecting bugs in software that works by feeding unexpected inputs to a target program. It is effective at finding memory corruption bugs, which often have serious security implications. Manually finding these issues is both difficult and time consuming, an
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く