Tables of information are boring. In a sense, they’re meant to be that way. A good table communicates a lot of information in a concise, easy to understand way. Because the emphasis really should be on the information, over-designing a table can kill the effectiveness. However, in the right hands, clever design can not only make a table more attractive but can actually increase readability. Today
Introducing 80+ ridiculously rad social networking icons, made by deft-fingered Haitian refugees, not really… but really. I’ve developed over 80 refined, amazing social networking icons for the top networks around. They’re all the rage with you crazy newsk00l intarweb kids. Use them on your blogs. Put them on t-shirts, coffee mugs, your face-space or whatevs. Here’s whats you get The Social Networ
IE6〜IE8のinnerHTMLには問題が多く、そのひとつに、HTML5の新要素を食わせると悪夢のようなDOMツリーを生成するというものがあります。 var div = document.createElement("div"); div.innerHTML = "<section>section</section>"; document.body.appendChild(div); 上記のコードを実行すると、body以下にはこのような構造ができてしまいます。 <body> <div> section </SECTION> </div> </body> どうやら、innerHTML に与える文字列を div でラップし、div要素の前に何か一つ以上のダミーの文字列を設定しておき、あとでアンラップすれば上手くいくようです。 http://jsdo.it/uupaa/IEInnerHTMLB
dIG iT Digital Marketingに関する様々なテーマで発信するブログ。 若干ペースが落ちているものの、1本は濃い内容で書いてみてます! Facebookをファンページを作るのも良いけど、企業特にコマースやメディアサイトは「いいね!」ボタンを追加する方が先の方が良いと思うわけですよ。今のところファンページよりも価値が高いです。(個人的見解) なぜ「いいね!」ボタンなのか? 企業がFacebookと関わるにあたってという部分をまず考えてみます。アプローチは大きくは2つぐらいあります。 Facebook上にファンページ、アプリを提供すること Facebookの一部の機能をサイトに取り込むこと 1つめは今非常に盛り上がっているところですね。ファンページやアプリをFacebook上で提供することでファンを増やしていこうという試みだったりするわけです。 後者は「いいね!(Like)」ボ
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