Product Designer, UX Protagonist, Master of Computer Science Usually, I join a project at the very beginning or the moment help is needed the most. It doesn’t matter if I start from scratch or have a working solution to support. I build a strong product as a mixture of design, technology, strategy, research, and deep understanding of the underlying process. I don’t just solve usability tasks. I so
Modern Photographs 1909–1949 The Thomas Walther Collection The Thomas Walther Collection—341 photographs by 148 artists—represents the innovative vision of the 1920s and ’30s, a transformative period of modern photography and the foundation of our photo-based world. Examine these photographs, map the places they were made, compare their materials and techniques, connect the men and women who made
Home Your invitation to shop from a selection of home furniture, design icons and future classics, meeting every personal taste and requirement. Professional Our end-to-end service of furniture solutions spanning work places, hospitality, residential, public areas, educational institutes, hospital and aged-care facilities.
1 pixel|サイバーエージェント公式クリエイターズブログ サイバーエージェントのクリエイターの取り組みを紹介するオフィシャルブログです。最新技術への挑戦やサービス誕生の裏話、勉強会やイベントのレポートなどCAクリエイターの情報が満載です。 はじめまして。 mama&crowdのデザイナー、長谷川彰之介です。 今回は、WEBサイトの「余白」や「ブロックサイズ」「WEBサイトの横幅」に対して 「最適な値は存在するのか?」 について考えてみたいと思います。 少々長いですが、お付き合いのほどよろしくお願いします。 ボックスサイズとは、「ヘッダー」「コンテンツ」「ナビゲーション」などの ひとつひとつの固まりの大きさ(サイズ)を指します。 【第1部】8の倍数 WEBサイトのUIをデザインしていて悩まされるのが「余白」です。 「ここは3px…いや4pxか。もっと空けたら見やすくなるかもしれない。6p
As Web Designers, we follow a lot of design paradigms and layout principles: grids, vertical consistency, the F-Layout, Z-Layout, rule of thirds, the Golden-Ratio and so on. Paying attention to these principles will produce visually appealing and functional design - let's now look at the simple division of a page into two equal halves. While this might sound a little silly and obvious in the begin
Welcome to LYD A creative agency for small and big businesses alike We’re not an agency that will tell you we’re award-winning or talk about how wonderful we are as a group of people. You don’t need to hear more of the same. The same is boring, and it’s not what you want. Instead, we will use our creativity to turn that glimmer of an idea into reality, resolve that problem, or see outside of data-
やはりサイトの存在目的は必ずあります。デザインやシステム的な部分も重要ですが、 その前にもう一度目的を考えなければなと・・・ そう思ったので書いてみました。 色々と皆さん、それぞれに考え方があると思いますが、個人的に注意したいポイントを以下の分野別に書いていきます。 大体サイトとしては ブログ 一般企業 Webサービス IT・プロダクト・ゲーム オンラインショップ 教育・学校 病院・老人ホーム 飲食 デザイン・ファッション・音楽 金融・証券・保険 美容・健康 アダルト とか、その他色々ありますがこのような感じでしょうか? ※ちょっとカテゴライズが不思議な感じですが、説明しやすくしたい為です。すいません。 これらのサイトはもちろんケースバイケースで設計や装飾などが変わってきますが、 共通する注意点があると思います。 それぞれ、コンバージョンは必要ですよね。 ゴールを必ず決
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