輪郭形状および肌の色を用いたアニメキャラクターの顔検出 Face Detection of Anime Characters using Contour Shape and Skin Color 高山 耕平† ヘンリー ジョハン‡ 西田 友是† Kohei TAKAYAMA† Henry JOHAN‡ and Tomoyuki NISHITA‡ †東京大学 †The University of Tokyo ‡南洋理工大学 ‡Nanyang Technological University E-mail: †{takayama, nis}@nis-lab.is.s.u-tokyo.ac.jp, ‡henryjohan@ntu.edu.sg 1. はじめに 今日,顔検出・顔認識システムについては様々な研究 がなされており,またデジタルカメラでの顔検出や防犯カ メラの個人認識システム等実用化さ
In the past, graphics processors were special purpose application accelerators, suitable only for conventional rasterization-style graphics applications. Modern GPUs are now fully programmable, massively parallel floating point processors. This talk will describe NVIDIA’s massively multithreaded computing architecture and CUDA software for GPU computing. The architecture is a scalable, hig
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く