This website is ready to go! Hosting account was successfully created on the server Nameservers have been set up properly DNS propagation is completed This website is ready to go! Hosting account was successfully created on the server Nameservers have been set up properly DNS propagation is completed
Graphics Simple shader-based immediate mode API: A Shader may contain multiple Techniques, either single or multi-pass. Once a shader Technique is set on the Device, the parameters required by the program code can be updated by a TechniqueParameter object: TechniqueParameter objects hold multiple references to Textures, TechniqueParameterBuffers or individual values. Multiple TechniqueParameters c
CoverallsというGitHubのプロジェクトのテストカバレッジを記録するためのサービスがあって、クライアントサイドのJavaScriptのテストでもできそうだったんでやってみた。 最近のJavaScriptのカバレッジツールはBlanket.jsがいけてるらしいんだけど、これを使ってクライアントサイドJavaScriptのカバレッジをCoverallsに投げるの若干めんどそうだったんで、ponchoっていうラッパーを使ってみた。 ponchoはMocha、PhantomJS、Blanket.jsをうまいことつないでくれるやつで、普通にMochaでテスト書いてるプロジェクトだったらすごく簡単に設定できる。Mocha限定になっちゃうけど。 すでにMochaでテストが書かれてて、test/index.htmlとかでテスト実行できる(ブラウザで開いてMochaのテストが走る)とすると、まず、
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く