My divorce from Google - One year later Google's Terms of Service and Privacy Statement motivated me to give up over 3,000 Google+ Friends, and to stop using the Google search engine and the rest of their products, attractive as they were. Finding alternatives is definitely do-able. Here's where I am, one year later. A year ago, I divorced Google. In any divorce, friends go with both sides. Most f
Introduction One of the most important features in the new Cards is the ability to allow users to download your app (if the user doesn't already have it installed), or deep-link into your own app (if the app is already installed on the user's mobile device). The ability to enable app installs and deep-linking is globally available across all Twitter Card types - you'll just need to add a new set o
Twitter is not just about 140 characters anymore. Ever since it introduced Twitter Cards, it’s been expanding the scope of a Tweet to include photos, videos, music, article extracts, and more. Today Twitter announced three new types of cards to display information about apps, products, and photo galleries, but it also added a couple of key features that will make Twitter a natural distribution pla
Late last month, Google gave developers the ability to add Google+ sign-ins to their sites, and the company expanded that feature on Tuesday, giving developers more options to go along with it. Google+ sign-ins are similar to their Facebook and Twitter counterparts, allowing users to sign in to a website that isn’t Google-owned using their Google credentials, bringing along information from their
毎日ポスターが貼り替えられ、日に日に候補者が近づいてくると話題になった「日本維新の会 渡辺徹の選挙ポスターが斬新すぎるwwww」というNAVERまとめを皆さんは覚えているだろうか? ソーシャルメディアでも多くシェアされ、2.77万ツイート・1.2万いいね!・762はてブで100万以上のPVを叩きだした。このまとめを作ったのは、日本エイサ-株式会社 宣伝・広報担当の砂流 恵介さんだ。 日本での「Acer」ブランド普及を担う砂流恵介さんは、博報堂ケトルの嶋浩一郎さんと「ウェブはバカと暇人のもの」で大反響の編集者・中川淳一郎さんを師と仰ぎ、広告とPRの垣根を超えたコミュニケーションを展開している。 1.なぜPRは必要なのか? PRのことを知った上で企画を立てられる人間は強い。企画を立てる段階でPRのことを考えていない、PR戦略のないプロモーションは、「やった感」しかない。ニュース性のない企画
日本初「マーク・ジェイコブス」アーカイブ作品展「MARC JACOBS ICONIC SHOWPIECES EXHIBITION」本日より青山「IDOL」にて開催。 ランウェイショーで登場した貴重なショーピース展示ほか、フォトグラファー、ユルゲン・テラーによる広告キャンペーン、ソフィア・コッポラやヴィクトリア・ベッカムなどを起用した過去のビジュアルや、マーク・ジェイコブスをこよなく愛す日本国内のセレブリティからのメッセージが展示されている。また、2008年ヴィクトリア・ベッカムを起用したあのユニークな広告キャンペーンをご存知かな?巨大紙袋(ショッピングバック)に入ったヴィクトリア・ベッカム。そう、あの広告キャンペーンを再現できるフォトブースが会場奥に設置されているので、是非試してみるべし。 昨夜のお披露目では、マーク・ジェイコブスのアイコニックなドレスにバックを一目見ようと多くの著名人が駆
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く