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In most browsers, tucked away behind a feature flag, is an exciting new API for creating VR experiences on the web. However, creating content for this new medium could potentially see you at the bottom of a steep learning curve — but does it have to? There are a couple of options available for creating VR content on the web. The first requires a working knowledge of both the WebVR and WebGL APIs.
[CEDEC 2015]アニメの世界をVRで再現するには。SCEJAとサテライトが提唱する新しいVRコンテンツの作り方 ライター:西川善司 PlayStation 4(以下,PS4)用の仮想現実対応型ヘッドマウントディスプレイ(以下,VR HMD)「Project Morpheus」(以下,Morpheus)を開発するソニー・コンピュータエンタテインメント(以下,SCE)にとって,仮想現実(以下,VR)のメインコンテンツがVRゲームであることは,論を待たない。とはいえ,VRをコンピュータエンターテイメントの新しいメディアとして見れば,ゲームとは異なるコンテンツも当然あり得るだろう。 そうしたゲーム以外のVRコンテンツとして,SCEは,アニメスタジオのサテライト(http://www.satelight.co.jp/)とのコラボレーションにより開発された「“AKB0048”דアクエリオン”
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