It’s that time of week again, folks. Welcome to Week in Review (WiR), TechCrunch’s regular digest of the past week in tech. New here? Not to worry — sign up here to get WiR in your i
![TechCrunch | Startup and Technology News](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/92584d6251feb0822f349cf0211361b2833c9939/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Ftechcrunch.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F04%2Ftc-logo-2018-square-reverse2x.png)
Amazon is now making its delivery drivers take selfies, it confirmed to The Verge, in a bid to reduce fraud. Using facial recognition, the company will verify drivers’ identities to make sure they are who they say they are, as first reported by Business Insider. The new requirements appeared on the Amazon Flex app to drivers, notifying them that they needed to take a selfie before continuing work.
25年前に行われた国民投票結果は驚きをもって迎えられた。有権者の51.9%、全26州のうち過半数の19州が、鉄道輸送への切り替えならびに高速道路拡張工事中止案に賛成したのだ。 この投票結果はスイスの物流政策の転機となった。転換期は翌年以降も続き、例えば1998年の国民投票では、重量貨物車両に対し重量*距離(トン・キロ)で課金する税制導入案(LSVA他のサイトへ)が可決され、2004年の2本目のゴッタルド道路トンネル建設案は否決された。 可決後、アルペンイニシアチブの実現は非常に困難を極めた。それによりスイスはヨーロッパ諸国との関係を危険にさらす可能性があったからだ。 具体案他のサイトへではゴッタルドベーストンネル(ゴッタルド基底トンネル)開通の2年後には、アルプスを越えるトラックの通行台数を年間で最大65万台に制限するとしていた。トンネルは2016年に開通したが、アルプスを越えて走行してい
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く