beamswomens.jp 2018 Copyright. All Rights Reserved. The Sponsored Listings displayed above are served automatically by a third party. Neither the service provider nor the domain owner maintain any relationship with the advertisers. In case of trademark issues please contact the domain owner directly (contact information can be found in whois). Privacy Policy
高 木 正 勝 > 日本語 Masakatsu Takagi > English Marginalia 2017 Recording Date & Time Played With (audible) Original Song LP CD Net #1 April 8, 2017 (11:40) I I I #2 April 11, 2017 (19:00) I I I #3 April 12, 2017 (15:40) I I #4 April 14, 2017 (13:20) Bird II II #5 April 21, 2017 (19:00) I I I #6 April 22, 2017 (11:00) misc.1 #7 April 23, 2017 (16:20) II II II #8 May 2, 2017 (9:00) Bird I I #9 May 2, 2017
「時をかける少女」「サマーウォーズ」で一躍注目を集めた細田守監督の最新作「おおかみこどもの雨と雪」が現在公開中だ。母と子供の成長というストレートなテーマに真っ向から挑み、冷静な描写と豊かな世界観で13年もの月日を2時間で見事に描き出した本作品。富野由悠季監督が「新しい時代を作った」と評するなど、その完成度の高さは早くも各所で絶賛を集め、日本のアニメーションを革新する最高傑作と称えられている。この度、映画音楽を手がけた音楽家・高木正勝氏にインタビューを行ない、映画に多彩な景色を与えたサウンドトラック制作の背景から、震災以降から如実に変化してきた彼の創作にまつわる思いを伺った。 Text by Arina Tsukada Photo by Ryosuke Kikuchi ー私は映画を拝見して、物語の前半からボロボロ泣いてしまいました。何の変哲もないような台詞や景色に強く感情移入してしまって。高
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く