eatwith the world this summer!savor local flavours, forge global connections, discover a world of food
![Food experiences with local chefs and hosts in your city or abroad](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/6d1a31d7c6d6601f8eeab4279e4434f5281fdf95/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fstatic.eatwith.com%2Fc395e0814d04e72ea2e45edab7eb0892.jpg)
Goodbye. Thank you for joining us on this adventure. Goodbye.It’s been a great adventure. Thank you for joining us. We’re now off to new adventures. We hope you are too. Looking for a Vayable-esque experience? We invite you to book or offer your next adventure through one of our trusted friends: Traveling Spoon for delicious food experiences, Tastemakers Africa for hip African Diaspora experiences
PHOTO NEXT 2013 (2013.6.26, 東京ビッグサイト) にて、 ノハナ事業責任者の大森からご紹介させていただいたプレゼンテーションです。Read less
参加枠が埋まってしまって参加できなかった予定だったのですが、 当日キャンセルが出たということで初めてShibuyaUXに参加してきました。 会場のボヤージュグループのアジトに着いたとたんに 「乾杯ー!」と音頭が聞こえてくるぐらいの温度感 今回のShibuyaUXはミクシィから9月に独立した株式会社ノハナの立ち上げのお話でした。 「ノハナ立ち上げをUXer(UXの人)の視点で振り返る」 ▼ノハナの紹介 コンセプト:1組でも多くの家族に笑顔を届ける。 ・ミクシィ社の社内ベンチャー制度から生まれた (三ヶ月でプロダクトをリリースしないといけない) ・スマホにためた写真を毎月一冊無料でフォトブックにできるサービス ・現在のユーザー数は40万人、年内に50万人を想定している。 ・7月にTVで取り上げられたため、急激にユーザー数が増加した。 ・7、8割がリピーター ・フォトブックの複数購入や高級化や広
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く