Advertising Measure and evaluate advertising across platforms
![comScore, Inc.](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/0c03abcdc3645fe54edc71ed86f9398a090b54fc/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fwww.comscore.com%2Fcontent%2Fdownload%2F43760%2F2490610%2Ffile%2Fcomscore.png)
Measure what matters to make cross-platform audiences and advertising more valuable. 詳細 Comscore is a trusted currency for planning, transacting, and evaluating media across platforms. PlanConnect the dots across multiple data sources to discover and act upon new opportunities to drive business growth.
Measure what matters to make cross-platform audiences and advertising more valuable. 詳細 Comscore is a trusted currency for planning, transacting, and evaluating media across platforms. PlanConnect the dots across multiple data sources to discover and act upon new opportunities to drive business growth.
先の記事【EUより米の方が女性比率は高め…欧米主要国のスマートフォン保有者の世代区分など】でも記しているが、世界各地に調査パネルを保有する米国内調査機関のcomSCOREは同年2月23日、モバイル端末、中でもスマートフォンに絡んだ調査結果を発表した。今リリースには同社調査パネルを対象とした、主要国モバイル端末事情に関わるデータが掲載されており、注目に値する。今回はその中から「主要国のタブレット保有比率」について見て行くことにする(【発表リリース】)。 調査対象母集団や調査方法については先日の記事「EUより米の方が女性比率は高め…欧米主要国のスマートフォン保有者の世代区分など」に記述してあるので、そちらを参考にしてほしい。 元資料では「モバイル端末を持っている人における、タブレット機(Apple iPad 2以外にSamsung Galaxy Tab、Amazon Kindle Fireなど
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く