Update October 2010: I'm currently following up this article with some notes about development method, and then again with a more in-depth look at current practices for object-oriented JavaScript. Hopefully, this should serve to correct some of my errors in this older article. Once you've finished reading this article, please read the following: Object-Oriented JavaScript Follow-Up Part 1: Method
1956年、コンピュータ科学者のグループがダートマス大学に集まり、当時としては新しいトピックについて議論をかわした。そのトピックとは「人工知能」である。 ニューハンプシャー州ハノーバーで開催されたこのカンファレンスは、コンピュータで人間の認知能力をシミュレートする方法に関する、その後の議論の出発点となった。カンファレンスでは、「コンピュータは言語を使用できるか」「コンピュータは学習できるか」「創造的な思索と非創造的だが有効な思索を分ける要因はランダムさ(偶発性)なのか」といったさまざまな議論が行われた。 議論は、学習能力をはじめとする人間の知能が、原則として、コンピュータのプログラムでシミュレートできるくらい詳細に記述することができるというの大前提のもとで行われた。 出席者には、当時ハーバード大学に籍を置いていたMarvin Minsky氏、ベル研究所のClaude Shannon氏、IB
Windows qwerty-frog Right hand download: frogpad.com/Frogpad-Right.exe Left hand download: frogpad.com/Frogpad-Left.exe AutoHotKey .ahk source code: https://github.com/clarkm/dupepad/tree/master/autohotkey Mac qwerty-frog MacOS 10.12 (Sierra) - MacOS 11 (Big Sur) and above: Install Karabiner-Elements first right hand download: click here to install, then click enable left hand download: click here
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