Keeps the most complex iOS user interfaces smooth and responsive. Texture is an iOS framework built on top of UIKit that keeps even the most complex user interfaces smooth and responsive. It was originally built to make Facebook's Paper possible, and goes hand-in-hand with pop's physics-based animations — but it's just as powerful with UIKit Dynamics and conventional app designs. More recently, it
A couple of months ago we launched Paper, a fluid and beautiful way to explore and share stories. Today we’re open-sourcing Pop, the animation engine behind the application’s smooth animations and transitions. Using dynamic instead of traditional static animations, Pop drives the scrolling, bouncing, and unfolding effects that bring Paper to life. Need for Pop Since the original iPhone, iOS has ex
「iOSアプリにソーシャルサイトでのシェア機能を3行で簡単実装できる」という謳い文句で有名な ShareKit を初めて使ってみたのですが、ひっかかった部分や、ドキュメントに書いてなくてソースから汲み取った部分などあったので、諸々メモしておきます。 ソース入手先に注意! ググるとここがトップに出てきて、このページ内にリンクが張られているソースのダウンロード先はここということになっていますが、最終更新が1年以上前とえらく古いものなので要注意です。 現在の本家はこちらのようです。 https://github.com/ShareKit/ShareKit ドキュメントはこちら。 https://github.com/ShareKit/ShareKit/wiki iOS 5 から追加された Twitter フレームワークにも対応済み 作っているアプリのビルドターゲットが iOS 5.0 以上なので
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く