So you’ve decided to build a VR game in Unity and have settled on the Samsung Gear VR as your target...
レポート一覧 Live2Dの描画の裏側の話 Unityカジュアルゲーム・ケーススタディ ドローコール伝説の終わり GREE Tech Talk #07 : Unity Performance Casual Talk niconico LIVE パフォーマンスの最適化 (描画の)パフォーマンス最適化は大きく分けて2種類 CPUが遅い GPUが遅い ドローコールとは 描画に関する何か ↓ 描画が遅いっぽい ↓ ドローコールを減らせば何とかなる ↓ ではない! 描画処理のCPU側の処理 厳密にいうと、CPU側のドライバーがGPUに描画内容を渡す処理 glDrawElements()とかが該当 CPU側の描画処理 Unity マテリアルの設定 頂点データ、テクスチャ、カラー、マトリックスなど ↑ | ←こっちの処理のほうがだいたい重たい ↓ OpenGL ドライバ リソースのロック 設定のバ
WebGLコンテンツをjQueryで作るJavaScriptライブラリ『jThree』
When I wrote about the HiveMQ MQTT broker I said it had a killer-feature: support for Websockets. I’ll admit to have been pestering Roger Light, creator of Mosquitto, so much that to shut me up (I think) he’s been adding support for Websockets into the Mosquitto broker! This makes using MQTT even more fun. Websocket support must be explicitly enabled when building Mosquitto, and building requires
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