エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント2件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
metaclassofnilblog
Nier: Automata is a great game, but sadly some of its effect buffers are stuck at 800×450 out of ... Nier: Automata is a great game, but sadly some of its effect buffers are stuck at 800×450 out of the box. I’ve put some work into that, and the resulting improvements can be quite significant: But more importantly, I’ve finally done something I’ve wanted to do for quite a while: write up a tutorial for how to do the things I do, based on an example which isn’t too challenging but also not trivial:
2012/09/05 リンク