エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Engineering to Improve Marketing Effectiveness (Part 3) — Scaling Paid Media campaigns
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Engineering to Improve Marketing Effectiveness (Part 3) — Scaling Paid Media campaigns
This is the third blog of the series on Marketing Technology at Netflix. This blog focuses on the... This is the third blog of the series on Marketing Technology at Netflix. This blog focuses on the marketing tech systems that are responsible for campaign setup and delivery of our paid media campaigns. The first blog focused on solving for creative development and localization at scale. The second blog focused on scaling advertising at Netflix through easier ad assembly and trafficking. Netflix’s