One place for all the stories you care about. Join the Flipboard community to discover and share what inspires you.
デザイン ワークフロー - Epic 社の内部デザイン ワークフローの概要。 モジュール式レベルデザイン - モジュラー ピースからレベルを作成する方法についての記事。 自動マップビルド - エディタ内でマップのビルドを自動で行う方法について解説。 Clip Pad (クリップパッド) - 「Unreal」エディタにおいて、再利用のために、指定されたスロットにカット / コピー / ペーストの操作を保存する方法について解説。 コンテンツ ブラウザ データベース - Game Asset Database (ゲーム アセット データベース) をセットアップする方法についてのガイド。 マップ エラー - マップチェック後に表示されるエラーメッセージの参照。 マルチプレイヤー マップ理論 (「Gears of War」) - 「Gears of War」のためのマルチプレイヤー マップのフローに
Rack限定ならむかし rack-spyup というものを書いた。自分で使ってみたけどJSON APIのデバッグとかだと革命的に便利だと思う。 ただ、Rackに到達する前にリクエストがお亡くなりになったりとか、そもそもサーバルビーじゃないしとかあると思うので、もっと汎用的な感じでダンプする手順をメモしてみる。 リクエストが来たら内容を全部ダンプするHTTPサーバを作る Rubyに標準添付されている、WEBrickの基本的な機能で割と簡単に作れる。 # -*- coding: utf-8 -*- require 'optparse' require 'webrick' require 'json' options = ARGV.getopts("p:", "port:") # The :monkey: raises # cf. http://d.hatena.ne.jp/vividcode/
Elastic Load Balancing provides access logs that capture detailed information about requests sent to your load balancer. Each log contains information such as the time the request was received, the client's IP address, latencies, request paths, and server responses. You can use these access logs to analyze traffic patterns and to troubleshoot issues. Access logs are an optional feature of Elastic
Super Mario Run の配信を開始した当日は、待ちわびた世界中のユーザーからのアクセスが一気に集中しましたが、AWS のインフラは十分なレスポンスを返し続けてくれました。ここまで何も大きな障害が発生しないケースは、大量のアクセスが想定されるゲームの配信開始時では極めてまれなことですし、2017 年 3 月時点で 8,000 万ダウンロードを突破する規模になっても AWS で特に問題は起こっていません。 任天堂株式会社は「任天堂に関わる全ての人を笑顔にする」ことを目指し、ホームエンターテインメント分野において、世界中のユーザーにかつて経験したことのない楽しさ、面白さ、驚きを持った娯楽を提供することを最も重視しています。任天堂ではこれまで、ホームエンターテインメントのビジネスを主にゲーム専用機の提供で推進してきました。 さらに任天堂では、先進国が中心となっているゲーム専用機の利用者に
We always want to be fast at code review.. How frequent is it for you to be reviewing code at 3am? When code reviewing, do you find yourself thinking: “I mentioned this before.. We should have some sort of process”. We keep learning a lot with our user base which currently supports more than 200 000 developers. A big aspect is how developers waste themselves in the process of code reviewing. Code
Randall’s ESL Cyber Listening Lab has been providing online English listening comprehension activities for ESL and EFL learners since 1998. Visit Randall’s other Web sites at DailyESL.com, EZslang.com, and Trainyouraccent.com for more language practice. Activities focus on everyday English comprehension skills at three levels based on content, voices, vocabulary, and natural speed. A combination o
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く