Indonesia is the world’s fourth most populous country with over 238 million people. Located in South East Asia, the country is made up of 17,508 islands and has the world’s largest population of Muslims. It spans almost two million square kilometres between Asia and Australia. Its five largest islands are Sumatra, Kalimantan, Java, Sulawesi and New Guinea. The nation's capital, and largest city is
Publication Overview This report provides a comprehensive overview of the trends and developments in the telecommunications and digital media markets in Indonesia. Subjects covered include: Key statistics; Scenario forecasts (fixed, mobile, internet subscribers) Market and industry overviews; Regulatory environment; Major players (fixed and mobile); Infrastructure development – national and intern
【翻訳 by Conyac】 【原文】 インドネシアでのeコマース(電子商取引)とソーシャルコマースの成長は、地元サイトおよび外資系サイトの両方の存在によって現在活気に満ちあふれている。そのなかで、国内のより人気のあるいくつかのオンライン・ショッピング・プラットフォームをとりあげ、読者の皆様も関心を持たれるような情報をまとめてみた。 これは完全なリストとはいえないが、インドネシアのオンライン・ショッピング・プラットフォームはどんなものか、少なくともその概要を把握できるようなリストになっている。 1.Rakuten Belanja Online(楽天ブランジャオンライン) 日本の最も人気のあるeコマースサイトがインドネシアに上陸したばかりだが、オープン早々に国内のインターネットユーザーの注目を獲得。 楽天は銀行振り込みによる簡単な支払い方法や、手軽なステップでオンラインストアを開設できるよう
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