Artificial intelligence versus actionable intelligence David Hayes explains why adding a manageable dose of actionable intelligence to your operations management workflow can save you time and aggravation.
最近、iPad を使って電子書籍を読んでいる。iPad における電子書籍のシステムとしては、Apple の iBooks と Amazon の Kindle (キンドル) の 2 種類が有名である。いずれもインターネット上で書籍を電子的に購入しすぐにダウンロードすることができる。Kindle といっても、Amazon 製のハードウェアを買わなくても、iPhone または iPad があれば、Kindle アプリケーションをダウンロードして、そこで Amazon.com の Web サイト上で購入 (決済) した書籍をすぐにダウンロードして表示できる。 電子書籍がこのように利用可能になるまでは、日本では、洋書を購入したいと思っても、書店にはなかなか置いておらず、Amazon で注文すると米国から取り寄せるので数日間かかっていたが、これが瞬時に購入できるようになったというのは大変便利である。し
"There is no style store." — William Zinsser on unnecessary embellishment "The commonality between two people who have read the same book is a profound and deep intervention." — Richard Nash, Cursor It's a rainy Sunday afternoon and I'm sitting in a cafe in central Tokyo, desperately trying to enjoy a book on my iPad. Distractions abound: sloppy typography, misspelt words, confusing page breaks, w
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