00:00 - Intro 04:02 - Being Critical Of Your Own Skills 06:26 - Trying Just Plain C Programming 09:42 - The Do It Yourself Development Aesthetic 11:35 - Slow Code Is Dishonorable Code 12:37 - Handmade Hero Starts 15:46 - Building a Professional Commerical Quality Game Engine From Scratch 17:59 - Learning Game Development From First Principles 19:58 - Learning To Program as a Child 22:07 - Learning
Bevy 0.3Posted on November 3, 2020 by Carter Anderson ( @cart cartdev ) A little over a month after releasing Bevy 0.2, and thanks to 59 contributors, 122 pull requests, and our generous sponsors, I'm happy to announce the Bevy 0.3 release on crates.io! For those who don't know, Bevy is a refreshingly simple data-driven game engine built in Rust. You can check out The Quick Start Guide to get star
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Deleted articles cannot be recovered. Draft of this article would be also deleted. Are you sure you want to delete this article? はじめに 毎年恒例のグローバルゲームジャム。今回も参加してきたのでそのまとめを書きます。 2016 -> グローバルゲームジャムでクラス設計をやったらスムーズに開発が進んだ話 2017 -> グローバルゲームジャムでクラス設計をやった話2017 2019 -> グローバルゲームジャムでクラス設計をやった話2019 グローバルゲームジャムとは GGJとは全世界同時に行われるゲームジャムのことです。ようするに、世界規模のゲーム開発ハッカソンです。 プログラマ、デザイナ、プランナ、グラフィッカなどさまざまな役職の人をごちゃまぜに、3~8人程度
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