![SPUR(シュプール) | 日本発信のファッショントレンド情報サイト](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/37ca864239c2d8c5b280521ce0d941355aa419de/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fimg-spur.hpplus.jp%2Fimage%2F1d%2F1dcf20a7-ceb5-429f-9d89-33ab4c61bdc1-1200x630.jpg)
IKEA do some very cool social work around the world and here is one of their simpler, but just as innovative ideas, this time around the social shopping phenomenon, created by two young advertising students Jeena and John from the Willem de Kooning Academy in Rotterdam. It takes a simple notion of utilising Facebook “Like” buttons across all the products on the website, in order to mine the data,
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く