記事へのコメント2

    • 注目コメント
    • 新着コメント
    azaburecipes
    azaburecipes Kevin Heisler interviews Tim Armstrong, "Social networking will be a big part of online advertising in the future. ... It's still hard to measure how different types of online ads and targeting techniques affect a consumer's perception of a brand."

    2008/07/22 リンク

    その他
    aki1770
    aki1770 Kevin Heisler cites Tim Armstrong:"In the future, advertisers will come up with 10, 100 or 1,000 creative messages for their products and services, then run, test and optimize them in real time. Campaigns won't be based on a time schedule, but on consumer behavior patterns."

    2008/07/17 リンク

    その他

    注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています

    アプリのスクリーンショット
    いまの話題をアプリでチェック!
    • バナー広告なし
    • ミュート機能あり
    • ダークモード搭載
    アプリをダウンロード

    関連記事

    Q&A with Google's Tim Armstrong - Search Marketing News Blog - Search Engine Watch (SEW)

    « .Me and .Pro Domains to Go on Sale | Main | SEW Experts: SEM.edu: College and Career Points » J...

    ブックマークしたユーザー

    • azaburecipes2008/07/22 azaburecipes
    • umedamochio2008/07/19 umedamochio
    • aki17702008/07/17 aki1770
    すべてのユーザーの
    詳細を表示します

    同じサイトの新着

    同じサイトの新着をもっと読む

    いま人気の記事

    いま人気の記事をもっと読む

    いま人気の記事 - 暮らし

    いま人気の記事 - 暮らしをもっと読む

    新着記事 - 暮らし

    新着記事 - 暮らしをもっと読む

    同時期にブックマークされた記事