エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Simulating Keystrokes
Hi folks, usually I am not releasing my stuff. But here is a small hint for "do it yourself" peop... Hi folks, usually I am not releasing my stuff. But here is a small hint for "do it yourself" people, how to simulate keystrokes for Warhammer Online. The usual way to do that via Postmessage or kbdevent does NOT work here, because Warhammer is a DirectInput game. It cost me some hours to figure out a proper but easy way how to do it: INPUT input; memset(&input,0,sizeof(INPUT)); input.type=INPUT_KE